Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mexxxo | użytkownik

imię i nazwisko.. adresbstok zarejestrowany27.07.2009 @14:01:57 ostatnio na stronie08.12.2009 @05:53:22

zaprojektowana by cieszyc moderatora

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty23 komentarze252 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Sprytcio    01.12.2009 @19:56:55
szalona kobieto!
+redkroft    23.11.2009 @17:09:31
sporo ryzykujesz pracami na tym poziomie...
~maciejblum    23.11.2009 @09:46:12
_______
Siądź mi na fejsa bejbe ------> http://www.facebook.com/MaciejBlumFotografia
~Brzozy    22.11.2009 @20:57:28
Dziękuję
~soldat9    20.11.2009 @11:16:49
dzięki
_______
Zapraszam do mnie
~flashu    28.10.2009 @17:15:24
Trzymam za slowo
~briar    28.10.2009 @17:11:24
no nie przeze mnie, przez znajomego ale tak jakoś kliknełam
~kowalka    28.10.2009 @17:10:50
cień + ma ciemną karnacje i może dlatego sie tak wydaje
_______
'damy radę'
~flashu    28.10.2009 @17:04:42
Heh, a to wszystko przez brak Avatara przy nicku, nie zdemaskowal plci )

Oooo...chetnie kiedys zobacze ostateczny projekt pod triade. Trzymam kciuki
~Varnes    28.10.2009 @17:02:32
Dzięki za opinie.
Z rozmiarem - jakoś tak wyszło .
_______
No nie.
~HaWu    25.10.2009 @20:32:50
jawohl, ale takimi do tkanin.
~eliem    13.09.2009 @18:58:20
dzieki Meksiu w tym ostatnim i tak by nie bylo Twojej mordy bo to facet. chyba ze chcesztez Cie lubie :D
_______
- no god = no problem -
~eliem    06.09.2009 @12:01:16
jestes zboczona
_______
- no god = no problem -
~eliem    03.09.2009 @20:12:05
na odbitce bedzie Twoja morda:P
_______
- no god = no problem -
~dupeksiusiek    01.09.2009 @09:27:12
stond ile mash lateQ słonQo?kalinoska sie kłania
_______
Lullabies To Paralyze
~dupeksiusiek    27.08.2009 @18:50:46
hejo mexico :D
_______
Lullabies To Paralyze
~lysypac    22.08.2009 @13:06:52
dzieki
_______
it's just me against the world!
~Trog7    18.08.2009 @12:31:39
Rozumiem. Dziękuję za komentarz
~Trog7    16.08.2009 @12:52:25
~snukraina    16.08.2009 @09:41:09
zauważyłam .
_______
fotografia jest jak seks - jeśli uczucia nie ma, to nawet technika nie pomaga.
~snukraina    16.08.2009 @09:39:26
nie nie, kolory wg mnie są dobre, pasują do klimatu zdjęcia.
_______
fotografia jest jak seks - jeśli uczucia nie ma, to nawet technika nie pomaga.
~dorania    15.08.2009 @19:11:21
Bo sie strasznie swiecila i miala wypryski
_______
Bardzo prosze nie dziękowac :D
~Mamba015    15.08.2009 @14:52:48
dziękuję
_______
Nie dziękuj. Skomentuj moją galerię :D
~cocoa    14.08.2009 @18:19:30
doniczka.
~pawellec    12.08.2009 @21:44:24
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt